Koop DMT (N, N-Dimethyltryptamine) online
Klik hier om te kopen ➤
(WHATSAPP) +18125528277
(TELEGRAM) @patr8ik
Signaal: +17073946994
E-mail: paulmeredith688@gmail.com
DMT (N, N-Dimethyltryptamine) is een hallucinogene tryptamine drug die van nature voorkomt in veel planten en dieren. Het wordt ook wel de “spirit molecule” genoemd vanwege de intense psychedelische ervaring.
Het gebruik van DMT kan honderden jaren teruggevoerd worden en wordt vaak geassocieerd met religieuze praktijken of rituelen. De drug is het actieve ingrediënt in ayahuasca, een traditionele Zuid-Amerikaanse gezette thee.
DMT wordt illegaal gebruikt vanwege de psychoactieve, hallucinogene effecten. “Spiritueel inzicht” is een van de meest gerapporteerde positieve bijwerkingen van het medicijn.
Klik hier om te kopen ➤
(WHATSAPP) +18125528277
(TELEGRAM) @patr8ik
Aco-DMT is een synthetisch geproduceerd psychoactief medicijn en is voorgesteld als een potentieel bruikbaar alternatief voor psilocybine voor farmacologische studies, omdat beide worden beschouwd als prodrugs van psilocine.
Koop 4-Aco-DMT (of psilacetine) is een semi-synthetische tryptamine die nauw verwant is aan de “magische paddenstoel” moleculen psilocine en psilocybine. Net als psilocybine lijkt het door het lichaam te worden gemetaboliseerd tot psilocine.
Klik hier om te kopen ➤
(WHATSAPP) +18125528277
(TELEGRAM) @patr8ik
De meeste mensen kopen psilacetine als een bruin of gebroken wit poeder dat vlak voor de dosering met water kan worden gemengd. Maar het is ook verkrijgbaar in pillen, tabletten, capsules en geltabletten, naast andere preparaten.